vensmärk och kveriges sungar

jo men hej.
sitter vid köksbordet och dör ja. har ätit en äcklig satsuma, druckit en kopp äckligt te och försöker lära mig om Sveriges gamla fula kungar.
Är också sådär sjukt hungrig så att jag inte vill göra något ansträngande.. känner mig svag... hjälplös... svag... Sitter liksom och kvider lite extra högt för att mamma ska höra och tycka synd om mig. Det funkar inte. Fan.
Ikväll ska jag plugga plugga plugga eftersom vi har prov imorn. Skojja. orkar inte anstränga mig. muntligt historiaprov.. hur svårt kan det vara?! pöh..
Måste laga min tomteluva också förresten. Började nästan gråta när jag drog fram den ur garderoben och såg att tofsen hade lossnat. är så känslig nu för tiden. Satt och grät i ett år igår över nån jävla film. Tror att det möjligtvis kan bero på det där som börjar på m och slutar på ens. plussa på ett värk också så får ni veta vad jag led av större delen av gårdagen. mysigt.
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0