visdom och fysik

jo men tja.
ligger in ma bed och sover. att kunna blogga och sova samtidigt är en av mina tusen talanger. seriöst! igår hängde jag i stugan och var livrädd typ hela tiden eftersom stugan ligger typ längst bort i näsviken i skogen. när det blir mörkt ute så ser man inte handen framför sig. Tänkte att jag skulle överkomma min rädsla för den mörka skogen och gå ut och sätta upp lite lampor längs den kolsvarta vägen så att vj skulle hitta därifrån. ingen bra idé. ingen. bra. idé. hörde ingenting eftersom hjärtat dunka så hårt. det var sjukt!
idag ska jag plugga fysik. oh, det ska bli så roligt! älskar fysik mer än jag älskar chips!!! not. chips är mitt liv. mitt motto är: "livet är vackert, men jag föredrar chips!"
asså det är lugnt, ni får sno det om ni vill. älskar att dela med mig av mina kloka ord och av min visdom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0