i want to kill everybody in the world.. nästan..

Dagen har blivit lite bättre nu.. Clara kommer hit och förgyller den med sitt röda hår! Vi ska kolla på töntiga filmer hela natten!!!! xD xD man får ju smsa om man vill kika förbi! fyfan va white trash jag lägg. Tönt-fjortisar som skriver sådär.. "Finns på mobilen, smsa om ni vill nå (mp)" Värsta jag vet. sluta med det jääävla msn-språket!!! Vad jag hatar nästan lika mycket är när folk på facebook skriver: vad händer ikväll? eller vart är festen? ser så desperat ut!
shit vilket hat-inlägg det här blev! Älskar att hata saker! bästa jag vet!
såhär ser jag ut när jag hatar saker:
jag vill ha godis.. ååååh, godis! måste handla tror jag..
Fyller år om exakt en vecka nu jag förresten, hoppas ni har köpt nå fint!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0