avgnagda fingrar osv

nämen godkväll.
klockan är 10 och jag ligger sovfärdig in my bed. det är för att jag är en vekling. På riktigt. Så jävla töntig som ska sova såhär tidigt. Kör dock på teorin "ju snabbare jag somnar, desto snabbare blir det morgon". Anledningen är att jag kanske får iphonen imorn. Om jag inte får det så kör jag in en kökskniv i örat på mig själv. Har liksom väntat ända sen igår?! galet..
målade precis mina naglar i en väldigt skrikig färg. vet inte om jag tycker om den eller om jag undermedvetet kommer gnaga av mig fingertopparna i sömnen eftersom jag innerst inne hatar färgen. Det återstår att se antar jag.
Ska kolla på scrubs tills jag somnar av sömn. klassiker.
godnatt mina fina läsare som jag egentligen hatar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0