blindtarmisch

hej.
sitter och äter kladdkaka med daimgrädde på ja. asgott. fast det vet ju inte ni eftersom ni inte äter det.
Imorse när jag vakna kände jag en olidlig smärta i buken. även i huvudet, men det var buken jag var mest orolig över. det gjorde ont precis där blindtarmen sitter. det tog jag reda på. älskar Google. Läste igenom lite symptom och sånt där och var till slut så jävla säker på att min blindtarm var infekterad. skickade iväg ett paniksms till mamma och låg och kved i sängen. efter lite rådgivning från min mor så somnade jag och vaknade utan några större magbekymmer. det gör lite ont när jag rör på mig bara. hoppas att blindtarmen spricker snart så att det för en gångs skull händer något i mitt annars så värdelösa liv.
nu ska jag inte spela temple run eftersom jag lovade mig själv att inte bli lika beroende som alla töntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0