1 år kvar till studenten!!!!

godmorgon my loves!
ligger helt halvnaken och späd och nyvaken i min säng och försöker härifrån avgöra om det är shortsväder idag. mina sexiga ben röstar 'JA' medan min kloka hjärna röstar 'KANSKE'. skulle vart skönt att bo i ett slöj-land. Då skulle man aldrig behöva fatta såna här beslut.
Snart ska jag bege mig till badrummet och försöka göra mig själv lite acceptabel (nu är det säkert nån som tänker 'höhö, som att det ens är möjligt'. till dig säger jag 'fuck you'.) och sedan ska jag gå ner på stan för att vara jätteglad och samtidigt hatisk för studenternas skull. Jag vill också ta studenten nu nu nu.
Dock har jag ju rätt mycket på g nu ändå! Dör av spännande!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0