BELIEVE och grattis

JUSTINS NYA ALBUM HAR KOMMIT UT JAG DÖÖÖÖÖÖR VA BRAAA GAAAAHAHAAAAA!!!!!! ÄLSKAR DIG GUBBEN!!

så. nu ska jag aldrig beliebra mig igen, lovar!
har idag hunnit tvätta håret, städa mitt rum (alltså jag har till och med dammat och grejer?!), vattnat blommor, packat och försökt välja vilka skor jag ska ta med till Luxemburg. är så jävla produktiv, älskar mig själv!
Jag har även bett till gud hela morgonen om att det inte ska regna på dom stackars studenterna, så om regnet håller sig borta så är det min förtjänst!!!

ska även passa på att säga grattis till världens absolut finaste underbaraste vackraste skönaste tjej.
MALVA CARLSSON, grattis på 18-årsdagen!!! du är bäst i universum bla bla bla massa cheesy snack bla bla bla jag avgudar dig och kommer avlida bär i åker till fucking USA.

nu ska jag dricka kaffe.
hejdå!!!!!!


Kommentarer
Postat av: en ko

nämen tack

2012-06-22 @ 00:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0