Deg

tjänare.
idag regnar det. mycket. eller okej, inte asmycket men tillräckligt mycket för att man inte ska behöva ha dåligt samvete över att ligga och kolla på tvd hela jävla kvällen.
Idag behövde vi bara jobba från elva till typ halv tre och det enda vi gjorde under den tiden var att sopa, duka bord och torka av bord. så underbart skönt. Våran handledare har sagt åt oss att vi gärna får göra våra uppgifter sakta för att fördriva tiden.
Idag dammsög jag vårat rum också förresten. Största ansträngningen jag har gjort på många dagar. Efter jag dammsugit så rakade jag benen (benhåren växer assnabbt här i luxemburg??!?!) och då såg jag att jag har värsta vadmusklerna. Stod och spände mig och ba "mmm jääävlar va biff jag e passa er så jag inte sparkar ner er". Nu ska jag ta hand om mina vadmuskler genom att smörja in dom i den finaste av hudlotionar och sen ska jag ligga och klämma på dom. Mina nya bästisar.
Här är kommer en bild på min resekompanion. Lägg gärna märke till hennes bicce (biceps alltså).
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0